28. 12. 2018

Zoo Praha po 30 letech. Trochu jinej level.

Location: Zoo Praha, Česko
Do zoo v pražské Troji jsem za mlada chodíval celkem často, protože prarodiče bydleli v nedalekých Kobylisích. Jenže zkraje devadesátek jsem zmizel v propadlišti Ústí nad Labem a v zoo v Práglu jsem nebyl dobrejch 30 let. Před Silvestrem 2018 bylo docela pěkný počasí, JayKay i Hlavička byli nastaveni na mód zviřátka, tak jsme v pátek 28.12.2018 vyrazili na průzkum.

Musim říct, že se to za ty tři desítky let trochu změnilo a že jsem docela čuměl. V minulejch letech jsem proběh zoo v Berlíně (ZDE a ZDE), Lipsku nebo Stuttgartu, abychom měli řádově srovnatelná města, a pražská zoo se mi jeví jako top zařízení. Třeba indonéský jungle-skleník je vážně pecka, expozice goril taky, pavilon slonů taky dobrý. 

Samozřejmě to neni zadax, takže vlez i s parkovnym pětibábu, menáž v restauraci Gaston taky tak nějak a palivo obdobně. V Lipsku i Berlíně zaplatíte za dva dospělce cca 40 € a to jste si ani nic nedali k jídlu. 
  
Text a foto: Papouš


Tenhle archiv z pražské zoo někde našla moje sestřenice Katya King a jsou to nějaký osumdesátky. Zleva: JayKayův strejček Jenoušek, Jenouškova sestřenice Linda, JayKayova tetička Móda, Módina sestřenice Katya King a JayKayův sekretář. A teď se v tom vyznej...

Slepičky v expozici domácího zvířectva.

Místní restaurant se jmenuje po Gastonovi - lachtanu jihoafrickém, který uplaval ze zoo při povodních 2002 a zdolal 300 km po Labi, avšak po vylovení v Německu pošel vyčerpáním. Full story ZDE.

Dikobraz.

Flamingos.

Pavilon goril.

Pierre Richard.

Dej sem mobil, uděláme si selfici.

Gorily ve venkovním výběhu.

Anakonda velká a trnucha Castexova.

Želva hvězdnatá.

Ten větší borec lovil kobylky tak, že jim ohlodal nohy a pak je dorazil.

Lev indický.

Na rizoto dlabu, kachnu si strčte, jdu rovnou na punčák. To je výchova.

Želvy.

Varani z ostrova Komodo - potěr.

Varani z ostrova Komodo - pavilon dospělců.

Lední medvědi.

Kasuár za sklem.

Socha Radegasta.

Pavilon slonů. V Praze léta chovali afričany, teď tu mají indiány.

Šauli papá králíka.

Další fotka s oslem. Z tohodle skočil malej Papin Jíra šipku na zem.

Krmí v Zoo Praha gorily rybami? Prej jen nápis na kyblíku, tvrdil zřízenec. Ryby byly patrně pro pelikány.

Žádné komentáře:

Okomentovat