3. 3. 2018

Brusle na Matyldě, test kanad a bobr na potoce

Location: Jezero Matylda, Most
Po týdnu intenzivních mrazů na konci února 2018, kdy bruslaři - štrekaři (Jan Stodola, Radek Mikuláš a spol.) hlásili bruslení na zrcadlovém ledě, jsme s Hlavičkou a JayKayem chtěli v sobotu 3.3.2018 taky vyrazit na korčule. Podle webkamer vypadal Mácháč zasněženě, tak jsme se vyrazili sklouznout na Matyldu do Mostu. Led nebyl ideál - taky trochu pocukrovanej sněhem, hrbolatej a tlustej 7 cm. Security manažerka proto rozhodla, že kočár s ředitelem na led nepůjde.

Test tloušťky ledu pomocí šroubu Raveltik. Více na videu níže.
Hlavička konečně mohla otestovat nové kanady, zakoupené loni v lednu v Decathlonu v LBC. Dámské boty s vroubky na odpíchnuté rittbergry nechtěla. "Nemám ráda tyhle genderový věci. Navíc dámský boty tehdá měli lemovaný hnusnejma kožíškama. Copak jsem nějakej bobr na potoce?" Brusle prej dobrý.
JayKay zatím tlouk špačky na mole.
Pokus o otočku, v pozadí Hněvín.
Plovací vestu vozim furt, teď jsem přidal i házečku. Leh jsem si na led, Hlavička mě zkoušela tahat, ale nefungovalo to. Jedinou šanci na vyproštění z díry v ledu by bylo, kdyby se zapřela bruslema o led a já po laně vyručkoval.
I když mrzlo tejden fest, část Matyldy nezamrzla.





Text: Papouš
Foto: Hlavička + Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat