21. 3. 2019

Stěna XXL v Dresdenu a doručenka za rychlost

Location: XXL Sport, Dresden
Ve čtvrtek 21.3.2019 jsem na otočku letěl pracovně z Drážďan do Stuttgartu, tak mi napadlo, že bych po návratu do Dresdenu mohl podniknout výpad na místní lezeckou stěnu XXL. Vlez je sice nechutných 13,90 € (ale je v tom i vstup do sauny), ale měl jsem to v bucket listu. Stěna má dvě části, obrovskou boulderovku a moře kindercest v kolmicích. 

Cesty docela pěkný (byť místy postavený stylem levá-pravá-seno-sláma, jako na stěně v Berlíně), knajpa included, místňáci mě vodjistili, takže dobrý. Co se úplně nepovedlo, byl návrat domů. Na místní čtyřproudovce jsem to rozbalit 74 km/h a Germáni už posílají pouty i do Čech, takže účet dělal 108 €.

Text a foto: Papouš

Pohled na jednu z částí drážďanské stěny XXL zvenku.

Součástí sportovního komplexu, kde je stěna, jsou i hřiště na různé disciplíny.
  
Drážďanská stěna má dvě části - jednou je hnědookrová část s obřím převisem a hledištěm.

Stěna je ponořená pod úrovní ostatních sportovišť.

Chodbou se dá dojít do druhé, žlutobílé části, kde jsou další cesty.

Žádné komentáře:

Okomentovat