30. 3. 2019

Stubaier Gletscher: uprchlá lahev vrhla skialpistu na pistu a Fabii se pak dostalo postele

Location: Neustift im Stubaital, Rakousko

Koncem března 2019 jsme se se Supem a Majklem chystali do Rakous na skialpy a při výběru programu padlo rozhodnutí vydat se po stopách plcho-supo-marsotripu na Zuckerhütl a Hinterer Daunkopf z roku 2017. Nakonec nebyl k mání jinej povoz než Fabia Combi, tehdy ještě NeCamper, ale taky to nějak jede, akorát ten na zadní trestný lavici má trochu míň místa na nohy, což se mě netýkalo. Pro škodku to byla zásadní výprava, jak se později ukázalo. V rámci racionalizace útrat jsme se rozhodli zabivačit na parkáči u lanovek na Stubaier Gletscher.

Moc ve formě jsem nebyl, spíš mě lákaly místní sjezdovky, ale úplně jsem skialpy vypustit nechtěl. Nakonec to rozhodla náhoda, když mě kousek od nástupu vodjela petka s vodou někam hluboko do údolí do potoka. Jít bez dostatku pití (měl jsem ještě termosku s čajem) na dlouhou túru se mi moc nezamlouvalo. Opustil jsem proto chlapce a šel se věnovat sjezdování. Ani mi to nebylo líto, protože lyžba na Stubaier Gletscheru je mega.

A co teda ten vůz. Kdysi jsem už ve Fabii párkrát spal ve stylu - vyhodit sedák na zadní sedačce, sklopit přední sedačku až na zadní železo, zaházet něčim mezeru a nějak se provrtět nocí. Na Stubaier Gletscheru jsem to zkusil taky a hrozně mi to sralo. A tak se zde zrodil plán na customizaci v plně spací vůz a jeho proměnu na Fabia Camper Postealth Inside, což se vzápětí stalo. Časem přibyla i extra výbava MMC. Spací Wagen mně s JayKayem už od té doby posloužil k mnoha vejpravkám - jejich soupis je ZDE. To pravý vocenění spočívá v JayKayově dotazu: "Tati, kdy už zase budeme spát v autě?" Yes!

Parkoviště a hotel u lanovek na Stubaier Gletscher v Neustift im Stubaital. Majkl a Sup se chystají na první túru.

Parkoviště u lanovek v Neustift im Stubaital.

Nějakej Wasserfall. Patrně v něm skončila moje petka s vodou, když mi ujela po sněhu. 

Sup a Majkl cestou vzhůru po sjezdovce. 

Takhle je to jednodušší.

Hurá, už nemusim po svejch vs. Kua, sem vyměk.

Krásný pisty.

Aréna jak bič. 

Krása.

Kšilt by se hodil.

Text a foto: Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat