4. 5. 2022

Místo X letos vydalo rekordní sklizeň smržů. S fáší a doprovodnou plzínkou neměly chybu

Location: České středohoří, Česko

Místo X letos zahájilo kačenkami českými v úterý 12.4.2022, někdy koncem měsíce jsme tam byli s JayKayem zkontrolovat stav a nikde nic, v lese sucho. Ve středu 4.5.2022 jsem jel z kolbenky v DC, měl před saunou chvilku času, tak jsem zajel na Místo X na prověrku. A děly se věci! Na dolní etáži hnedle pár smržů, na horní etáži další chlapci na obvyklém místě. JayKay mi den předem na Lucemburkově kopci obsadil košíček kytkama, takže jsem bosá kovářova kobyla a nosim houby v náručí. Na haubnu Fabia Camper tak postupně nanosim 14 kousků. Ntvl!

Na Místě X jsem sám, takže mám časoprostor se kouknout i na nejspodnější etáž pod silnicí, odkud Hlavička párkrát přitáhla modrošedé smrže, ale já nikdy nic. Brodím se roštíčkem a hle smrž, byť žlutý! Radost až na kost a na haubně přibude dalších šest kousků. Část úrody nabízím zpříbuznělým chefům v Praze - butochefovi Sekalovi a padochefovi Filousovi, ale k závozu čerstvých smržů nejsou příliš nakloněni. Tak je halt sežereme v Ústí nL. Sorryjako, ale na přešlapování při tak exkluzivní nabídce není moc prostoru. Ber, nebo nech ležet.

Půlka smržíků jde do mrazu, druhou pak nacpeme fáší a polkneme při zálivce plzínkou v pátek 6.5.2022. Je to dobrý? Ne, je to kurvaže dobrý. Luxus, mana.

Jeden kluk.

Jeho kámoš.

Dolní + horní etáž Magic Woodu aka Místa X - 14 ks. 

A další chlapec.

Šest kousků z nejspodnější etáže. 

Zkouška nový technologie - vyfoukání bordelu ze smržů vzduchem na benzínce. Výsledek +/-

Před spařením. 

Po spářce. 

Výplň fáší. 

Na 35 minut při 170 stupních.

Vstupte do mě, chlapci! Plzínko, ty podlejvej. Life is beautiful.

Text a foto: Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat